2015. november 12., csütörtök

Hátsó ajtó problematika

Eljött az idő mikor megdöglött a hátsó ajtó teleszkópja.

Ez nem egy óriási problèma de valakinek minden nagy gond, így segítségül leírom

1. Vegyél egy vagy egy pár telót. Van ha jól tudom 180 és 350Nmes verzió
Nekem 350est küldtek
ez postával együtt mint látszik kb. 4800ft volt. Innen rendeltem:

2. Lemèsz a kocsidhoz, felnyitod az ajtót, kitámasztod, kiveszed a burkolatból a bolhákat, leveszed a burkolatot

3. Kell egy 10es krova vagy csillag csavarhuzó a felső rèszhez. Kiveszed a 2 csavart oldalankènt.

4. Az alsó gömbfejet egy 12es kulccsal tudod kitekerni.

5. Az újat ugyan így visszateszed...

6. Kèsz...


Nekem a bal oldali fosta el magát... De mivel párba jött így csak a balt cserèltem, a jobb oldali el lett rakva tartalèknak.

Eredmény: kb. 30cmert nyitok, utána már magától nyílik fel az ajtó



Uff

3 megjegyzés:

  1. Az alsó gömbfej csavarjához hogyan férek hozzá a burkolat megbontása nélkül? Sehogysem akarja az igazát.

    VálaszTörlés
  2. Egy csavarhuzot betoltam, kis helyet nyitottam es ha jol emlekszem 12es villaskulcs kell..... Nem bontottam semmit lent

    VálaszTörlés
  3. Egy csavarhuzot betoltam, kis helyet nyitottam es ha jol emlekszem 12es villaskulcs kell..... Nem bontottam semmit lent

    VálaszTörlés