2015. november 9., hétfő

Egy újabb "remek"műűűű:-)

Már csak azért is, mert asszonykámnak ez nyerte el eddig a legnagyobb tetszésindexet:-)))



Szeptemberben csináltam egy kocsit.....
(aki netán fent van a facen, a tuner józsika kis köcsögök közt, az láthatja ott is......az nem az Én kocsim:-)) Ez volt a megbízás.....

Munkadíjba bele lett számolva a 2 régi ülés..... így az nálam maradt.
Eddig (majd 2 hónapig) a garázsba volt lefóliázva, hiszen nekem nem kellett......de mivel jön a hideg, és már nem sok kedvem van kint játszania hidegbe, így gondoltam azt is feldobom kicsit.

Így összekötöttem a jót a hasznossal a múlt héten.
Elmentem Fehérvárra és teszteltem a fogyasztást, ami 9-10L volt már - és rohadtul zavart. Ok hogy város, 1-2-3km-es távok, de akkor is..... MIÉRT???
Szép nyugisan, nagytata tempóba mentem.... Max 2500-as fordulat.....80-90-es tempó......és láss csodát: 4,77L/100 a fogyi....vagyis kevesebb, mert 103km vagy mennyi volt.... Szóval megnyugodtam:-)))

NO! lementem a kedvenc boltomba és azt a neonzöldes terepmintát akartam venni.....az sok féle autóba illene..... a másik favorit a narancssárgás volt.....bár ott már kevés a kocsi, hiszen Én max feketébe raknám.
Közben észrevettem hogy akciós a kígyóbőr mintás műbőr...... Na mivel az már hónapok óta foglalkoztat, így rácsaptam arra:-)))

No meg megvettem amit még kellett...... ipari cérna, polár, szövet, hímző cérna, tűk, szivacs......
De ugye befektetés nélkül nincs haszon se......

Hazaértem, lementem a pót panelekért.....és már szinte kész is volt....

Rá két napra jött a pihenőm...... így időm mint a tenger......
Kész lett az első....majd a második ülés is....... Mivel az oldalpanel gázos volt (nekem nem tetszett) így azt meg lefóliáztam.....
Szóval egyik este megcsináltam a fejpárnákat......
 Másnap az egyik ülést....
 Majd a másikat......
 És fóliáztam a maradék anyagommal......

Ma pedig még hozzá való váltószoknyát is varrtam..... a kép szar.... majd max cserélem világosba....
És ennyi.... majd még csinálok a hátsó ülésre fejtámlákat.....így egységes lesz mindenhol.






Fel is tettem eladásra...... De gondoltam egyet és feltettem a GS üléseimet is (terepmintás).....

Amelyik hamarabb elmegy..... a másik lesz a kocsiba, de legalább visszajön a befektetés, meg egy kis haszon.
Erre jött a kérdés, hogy beszámolom e a másik ülést????
Ám legyen..... ezt hívják forgó eszköznek, és forgó tőkének:-)))) Pedig a bűdös életbe nem tanultam közgazdaságtant, csak kurva sokat és sokfélét olvasok (és nem regényeket, verseket).
Szóval elméletileg szombaton lesz egy nyers GS ülésem:-))))
Még egy ilyen.....és végre megcsinálhatom magamnak azt amire régóta vágyom:-)))))
KROKODILBŐR:-)))))) Vagy ..... akármi:-))) De ezek már sajnos nem 3-4-5000ft-os anyagok:-(
Ez a minta 22.000ft/m

És a többi is 15-20.000ft/m
 fehér kígyó?
 Vagy igazi krokopoci?






Szóval szerencsémre télen se fogok unatkozni.-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése