2015. november 2., hétfő

Fagyos november.....

2015-11-02

Pár hete vettem Jani barátomnak egy küszöböt...... kicsit meg volt csavarodva, volt egy -két sérülése de csak 5000ft volt.
Elvittem neki..... majd eltelt 1-2 hét, mire dumáltunk és kiderült hogy hát neki ez nem lesz jó, mert a kocsit nem akarja sehol megfúrni pluszba. Jött a kérdés és a téma: Cseréljük el.

részemről maximálisan OKés volt..... mert nekem is tetszett.

Ma óvi járat után elszántan mentem a garázsba (reggel itt Battán -6,4 fokot mutatott a kocsiba a hőmérő....... KURVA hideg volt.)

Egy kis gitt, egy kis ragasztás.....egy kis festés.....és kész

Ilyen volt......

 Lehet látni az alsó elemnél hogy mennyire volt csavarodva.......


És ilyen lett

Nekem tetszik:-))) Más meg mikor érdekelt????





Ez volt a kisebb gond........ A nagyobb?
Szombaton elmentünk csavarogni a családdal. Pár napja letöltöttem a WAZE nevü progit.
Nekem nagyon bejött. A fehérvári úton és most is jelzett mindent. Igaz a navija teljesen máshogy vitt fel a Gellért-hegyre, de felvitt. Közben jelezte a yardot, torlódást....mindent.
Ellenben ugye akár a telefon, akár a tablet - a NET+kijelző+GPS szopja a feszkót. Kell a kábel.
Nem volt kedvem előhalászni a szivargyújtós töltőt.....így bedugtam a fejegység USB aljzatába.
Ki is jelezte hogy tölt.....közben szólt a rádió
Kb. Érd környékén voltunk mikor észrevettem hogy a kijelző csak szép kéken villágít de semmi felírat sehol.......de még mindig tölt.....
Mire felértünk ott már nem töltött......
Kikapcsoltam mindent.....majd nem hagyott az érzés - így visszakapcsoltam. Se kép, se hang.....semmi..... szép kék fény - ennyi volt a fejegység.

Mondom semmi gond..... otthon van a régi. Direkt nem dobtam ki.
Az ugye ilyen volt.....vagyis ilyen, mert még mindig működik:-))) Csak épp ennek meg sötétbe nincs semmi fénye....

ez volt a meghalt páldány.....
Na ezért se veszek 30-40-100.000-ért magnót..... semmi nem fog örökre működni. Ezt a magnót jóóóóó másfél éve vettem ugye valami 9-10.000-ért. Nem tudom...lehet csak egy ellenállás szállt el. Passz. Elteszem.....egyszer majd jó lesz valamire:-))))

Szóval nem volt mit tenni - kell egy új:-)
Átmentem az Euronicsba és nézelődtem...... Volt egy hasonló 9000-ért.....egy kicsit mutatósabb 15-ért.....a többi az 19-24 közt.
Végül akkor már olyat válasszunk aminek van funkciója is..... 
Volt egy Sony 21-ért....és egy SAL 20990-ért..... ellenben a SAL mindent tud (képek, videó, mp3)....
Hát akkor SAL:-)))




Itt egy vidi...... NEM AZ ÉN VIDIM!!! De jól mutatja miket tud.
Nekem meg a 4x45W már maga a teljesítmény, hiszen az előző magnók 4x15 és 4x7W-os volt:-))

4 megjegyzés:

  1. Egészen jól sikerült ez az autó. Gondolom csak a hidegre való tekintettel nyergeltél át a motorról. Ha nem, nagy csalódás lenne.... :)

    VálaszTörlés
  2. Egészen jól sikerült ez az autó. Gondolom csak a hidegre való tekintettel nyergeltél át a motorról. Ha nem, nagy csalódás lenne.... :)

    VálaszTörlés
  3. :-) persze.... De a fo gond hogy a sportrobogo qurva hangos a lakon es nem csipik a szomszedok a reggeli melegitest.....a banditat meg foloslegesnek tartom arra a 2-3kmre gyilkolni. Szoval elsodlegesen motoros vagyok. Nekem ez a swift a jatszoter....kocsma....peca....disco.... En ebbe jatszom ki magam.

    VálaszTörlés
  4. :-) persze.... De a fo gond hogy a sportrobogo qurva hangos a lakon es nem csipik a szomszedok a reggeli melegitest.....a banditat meg foloslegesnek tartom arra a 2-3kmre gyilkolni. Szoval elsodlegesen motoros vagyok. Nekem ez a swift a jatszoter....kocsma....peca....disco.... En ebbe jatszom ki magam.

    VálaszTörlés