2015. június 14., vasárnap

lámpa tuningolás......első/hátsó egybe.....2. RÉSZ

No elkezdtem ugye a első-hátsó lámpa tyunyingolást  ITT
ÉS ugye elsőre nem jött össze, de nem vagyok az a fajta aki feladja a dolgokat.

Így pedig meg is lett a végeredmény:-)))


A hátsó lámpa elgondolás megmaradt, csak egy megfelelő ledforrás kellett hozzá, amivel nem sok dolgom volt. Az első verzióba elbasztam 25x75ft-ot a ledekre + 1200ft postát.....és 25x32ft-ot a foglalatokra, meg 1190ft postát.....vagyis egybe: 5065ft-ot...... Ez ment a lecsóba....

Végül találtam egy AUDI STYLE ledsort 1500/db áron, amit ha előre utalsz akkor ugye ~3700ft-ba kerül cakk-pakk.
Egy gond volt..... rendeltem két pirosat és ez jött
így email.....
A fulltuning korrekt volt, rögtön belementek hogy akkor posta mentesen küldenek egy másik párt....mivel mondtam hogy akkor legyen 1-1 a kövi csomagba.
Persze mikor már elutaltam a pénzt akkor vettem észre hogy a fehér eleve olcsóbb 500-al, szóval a 2db-on már kifizetem simán a postát is. Sebaj....
A lényeg hogy megjött.
Gyors új plexi faragás.....fúrás.....ragasztás




Király.... mehet a beépítés

És KÉSZ:-)) S mivel ez eleve 12V-os nem kell se dimmer, se semmi. Max ha a fényerő erős lett volna, de nem..... teljesen egyezik a gyárival







Az első lámpák is bekerültek.
Még kell rajta állítani, de lassan csak jó lesz.....

Tompítottan

Refin


És mivel van ugye most egy pár fehér ledsor is, abból megcsinálom az angyalszemet a projector köré.....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése