2015. június 1., hétfő

Japános zászlózás???

Én kicsit vigyorogva fogadom mindig a Japános festést mikor kint van valahol.
Láttam már motorháztetőn, tetőn, tankajtón, matricákon.
Szerintem vicces.

Ellenben mi van az olyan helyeken, ahol tényleg fel tudja dobni a dolgokat?
És ekkor találtam egy ilyen képet....

No nekem a motortér még szűűűűűz:-) Így akkor miért ne???
Úgy is mindig beszólok a sok kis surmónak mikor piros meg kék gyertyakábelt keresnek:-))))

Elsőre is kell egy szelepfedél.....hiszen nem szedem szét a kocsit még 30 percre se.....
Első találat neten: 4000ft
Második egy bontós telefonon: 10.000ft
Harmadik a facen 2500ft
A negyedik egy 2000ft-os.....

Hát persze hogy a 2000-rest veszem meg.

Fel is mentem érte...... hazafele megvettem egy liter brigit (Brigéciol) meg a festékeket. Direkt LAKK, ami valamennyire jobban bírja a hőt
És nekiestem.....
1-2-3-4-5 lépés



Jött a maszkolás és a festés.....

No a felső Hondás rész az AIRBUSH...... és egy ilyen festés önmagában se 2000ft.....
Otthon összesen 1 óra melóval (a száradást nem számolom) viszont összesen ~3000ft anyagköltséggel (szelepfedél, brigi, festék) ez hozható össze.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése