2015. június 3., szerda

2 napos "pihenő"

Nem EZ a 2 nap se telt unalmasan :-)))


Kedd 08:30
Megjött Csabi Akinek betettük a 2-3 HETE időhiány miatt eltolt kilépőfényt ...... és Kertem tole Egy képet a múltkori alsó ledfényről van ...


Kedd 00:00
Elrohantam és vettem szórógittet, és átnyomtam a lököst, Hogy a 80-100-as csiszipapír mintjája ne látszódjon ..... és felpróbáltam a helyére Hogy egyáltalán jó Lesz e?
Ja ... Mondtam Már Hogy relatív 6000Ft-ÉRT vettem ??? HE HE HE


kedd 16:00
Rohanás Virágot venni (Orchidea) és Egy tortát ..... Mert egy kicsi asszonykám megint idősebb Lett :-))

Este Pihi ......


Szerda 08:00
A lököst megigazítottam pár helyen, Mert a bal oldalon alul feszült a benzinnyilásnál .... és a lámpa Alatt. Utána lefújtam sima Tescos ezüst festékkel, Mert menni Kellett.
Kivágtam a kipuff helyét ...... de Ugye ellenszavazat jelentkezzen ki .... Így Még Nekem jobban is tetszik.

szerda 11:00 Irány a HOMASITAAAAAAAAAA
Kellett Ugye tyungying rács ...... meg ha Ott voltam vettem szélvédő napellenzőt (Szigorúan ALUT .... Mert Tavaly egy sima anyaggal megszívtam), illetve a lámpába vettem Egy Tartalék szett H7 izzót 1500ért, ha a HOD ellenszavazat válna legyen AMI 6000Ft volt.

00:00 Megállás Érden, és Z2S festék keverés .... (olcsóbb Lett ..... leginkább szerint csak 2700ft)

13:00 hazaérkezés ......
Lökös megint levesz ...... rács bevág, beragaszt ....... finomítások ...... mehet vissza
És Mára KÉSZ :-)




16:00 Sorra jöttek ma meg a rendelések .....
Megjöttek a LED foglaltok ....... a ledek ....... és Gyafituningtól a futófény és Az Új T10-es ledek.
Sajna a műszerfalban egy kék ledek ugy 1 evet bírtak ..... némelyik Már ugy villog Hogy pár napja AZ M5-ösön Majdnem kitéptem AZ egészet. Szóval leginkább Eleve lágyabb PIROS Lesz benne.



A futó fény Pedig ???
Elméletileg EZT vettem:



Szóval most nekiesem a lámpának......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése