2015. május 10., vasárnap

Lenyúlás? vagy csak simán gusztustalan?

Nem épp munkás poszt, de mivel kocsival kapcsolatos így ide írom le, mert kibaszott mód ki kívánkozik belőlem.
Neveket nem írok, mert senki hülyeségén nem akarok segíteni, és senki üzletét nem akarom rontani.

Szóval "A" csávó adta az infót aki "B" csávóval jött el - mert kellett volna nekik fólia.
Mákjukra épp volt otthon, amit magamnak rendeltem, így 1:1-be átadtam nekik.
1,5m fólia......2700ft/m.....vagyis 4050ft + mivel 2önknek rendeltem utoljára így 750ft volt a posta.
Tehát cakk-pakk 4800ft-ba volt, így annyit is kértem.

Ekkor "A" csávó szólt hogy a tetőt is meg kellene neki csinálni.....a mocitetőt már nem, mert azt már megcsináltatta "Y" úriemberrel. Csak kérdés szinten érdeklődtem hogy és ugyan mennyi volt?
Na ekkor jött a döbbenet.
13.000ft!! Az anyag 8000ft és 5000 a munkadíj.

Percek teltek el, és nem hagyott nyugodni a téma....... Szóltam "B" csávónak hogy ugyan vegye már ki a kocsiból a tekercset amit hoztam neki, és nézzük már össze.
Láttam már 3M és különféle fekete fóliákat már életemben. Egy tuti benne....nem egyezik a mintája a különféle gyártmányúaknak.

Hát testvíííííreim! Ez ugyan az volt, vagyis a szokásos Török Csaba féle fólia.

És itt jön a gusztustalanság?

Egy swift mocitetőre mindig 130cm-rel számolok, mert ugye valahol meg is kell fogni.
130cm fólia 3510ft!
Ha teljes postaköltségek számolok az 1500ft....vagyis 5010ft-nál tartunk....és nem 8000-nél!

Számomra ez egyszerűen elfogadhatatlan és szó szerint hányingert keltő.
A munkadíj egy dolog. Ha valaki 5000-ret kér - hát legyen 5.....aki 7-et, kérjen 7et.....aki van olyan marha hogy kifizet akár 15-öt....az fizesse ki. Én ugye 2-ért teszem fel, ami nem mindig kp-ban értendő.
De hogy már a fólián is fog 3000-ret? És ezzel átveri a vevőt? Ez nálam a szánalmas kategória.



De ismét egy példa arra hogy ha pénzt akarsz kiadni akkor nézz körbe fólia árakban és munkadíjak ügyén. Itt most "A" emberke szó szerint 7-8000ft-ot dobot ki az ablakon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése