2015. május 27., szerda

Apróságok 2:-))

Hát ez jó:-)))

Szeretek kivárásra játszani, és eddig is megvolt és most is meglett a gyümölcse
Egy tuning lökös ára általában 20-tól indul.....de általában 25.
Most ehhez képest belekerült 4000ft-omba meg egy kis melóba (hátsó ülés behúzás)....
Szóval itt nyerem akkor majd átlag 20.000ret? ÓÓÓ IGEN:-))
Bár kell még hozzá egy flakon szórógitt és egy flakon ezüst festék...... de ugye ez olyan 3000ft. És lehet hogy nem is kell gitt....akkor meg csak 1120ft a festék.



Még tavaly láttam egy tuninglámpát hátulra. Nekem nagyon bejön
No de ennyit ki az a marha aki kifizet érte?
Én biztos nem. Erre a minap szembejött ez a lámpa

Ha jól emlékszem 35.000ft úgy hogy mint látszik a jobbos lámpa index része hiányzik.
Az eladó utánajárt.....15000ft az ára.....annak az egy darab körnek!
A kutya nem kereste.....így levitte az árát.....és levitte az árát..... Végül megvettem tőle 5000ft-ért:-)))
És hogy majd 15.000ft a kis kör??? Na nehogymááááá:-)))
Mi is kell hozzá??
Egy nyáklap, piros ledek...és kész. Hiszen ebben is csak az van. Na ezt nevezik KIBASZOTT nagy lenyúlásnak.
Ide be is teszem hogy meglegyen,........ itt vannak hozzá alkatrészek:
http://www.hella.shop.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=153&Itemid=2

Sajnos csak átvétel és hazaérkezés után derült ki hogy az egyik gyűrű hiányzik, a másik meg félig szét van rohadva ezért az alsó fele nem is világít.
Sebaj....akkor nem egy, hanem 2 kört kell szerezni, alkotni.

És? Már meg is rendeltem hozzá a dolgokat. A franc se fog 30.000-ret kiadni egy ilyenért.



Erre ma még anyámnak flexeltem, hegesztettem..... erre a szomszéd átdobott nekem egy pedálszettet.
Igaz hogy bolti áron, de legalább szállítási költség nem volt rajta:-)))
Szóval sokszor jóóóóó kivárásra játszani:-)))




Bence cimbitől meg megszereztem a harcos tankajtot:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése