2015. május 20., szerda

Apróságok.....

Túl vagyok a bejáratás 300km-én. Még van egy kevés:-((
De hogy a minimális 6,2-es fogyim leesett 5,12-re az már önmagában megérte a felújítást:-))))

No de ez van.

Tegnap marad nálam egy lapátszorító, homasita tyunying...... kidobni minek, így lefóliáztam és feltettem.
Tavaly vettem a homasitába egy gagyi strobit..... Már az ára gyanús volt....hát a látvány is...
Nem s foglalkoztam vele, de most erőt vettem magamon és hogy ne a polcon porosodjon bekötöttem....

Ma jó apámat kellett levinnem Balatonfűzfőre a Szatunához plexi lapért. Ha már ott vagyok akkor nézzük meg a légterelőt is...... és ha már megnéztük akkor vegyük is meg, meg a Lanoshoz is vegyünk egyet.....
Hazafelé meg nagy körrel.......Velence, kilátó:-)))

A stroboszkóp.....



Itt a kapcsolója.... és mivel készül a projis lámpa, annak a fénycsíkját is kapcsolósra tettem, bekábeleztem
A kör kapcsolók azok....

A lámpa ugye ilyen lesz


A ablaktörlő leszorító....

És végül a mai szélterelő......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése