2015. január 22., csütörtök

occó matrica:-), otthon, unatkozás ellen:-)

A neten találtam egy otthoni matrica gyártási technikát.
Elsőre kétkedtem,.........de valóban működik:-)


1., Wordbe, képszerkesztőbe csináld meg a kívánt feliratot, képet, akármit.....

2., LÉZER (TONERES) nyomtatóval nyomtasd ki (lehet színes is!!)
3., ragaszd le a kinyomtatott anyagot. Sajnos a legtöbb elérhető cellux ugye a "nagy tekercs" ami adja a szélességet.....
4., vágd ki.....a csíkot
5., Áztasd be vízbe 5 percre
6., vedd ki a vízből, fordítsd pofára....és dörzsöld le a papírt. Figyelj arra hogy mindig nedves legyen.
7., mosd át.....hogy minden papírmaradvány lejöjjön
8., ragaszd fel a kívánt helyre.



Kisebb, poénosabb és beltéri helyekre ideális és gyors ötlet:-)))
Én mint látszik a rendszámtábla keretre csináltam, ami szerintem pár eső után megadja magát - de ugye csak a technológia volt a kérdés, no meg a poén és az unaloműzés:-)



videóval (egyik...amit láttam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése