2014. november 12., szerda

Ismét olajfogyás, papucs csere

113214km-nél cseréltem ugye mindent.

Azóta semmi gond nem volt. 2 hete, mikor mentem a lányaimmal kirándulni akkor néztem meg, és totálisan szinten volt még mindig.
Ma ránéztem is majd 9dl hiányzott......mint látszik 1993km-ert ment a kocsi.

Ha hagyom az egészet akkor sincs gond, hiszen a nagy gyártók is 1000km/1L-es fogyit engednek meg. Ez most ugye majdnemhogy 1000km/0,5L-re jön ki.
Erre itt egy jó leírás..... ITT
Így  - mivel ugye tudom mi van benne - vettem egy liter olajat és beleöntöttem, de azért ennek már utána kell járni, így felvettem a kapcsolatot egy szerelővel, mert elég gyanús hogy ez szelepszárszimering gond lesz.





És ha már lent voltam a garázsnál lecseréltem a papucsokat is télire.....kicsit megfilcezve, ami ismét legalább 0,000001 plusz lóerőnek felel meg:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése