2014. november 7., péntek

Ködfényszóró - Ford Focus a"la Swift?

Még a nyár elején mikor elkezdtem a sufnituningolást, akkor láttam egy kocsit, aminek nem épp szokványos volt a ködfényszórója. Kiderült - vadásztam eleget - hogy ez egy Focus ködfényszóró.

Gondoltam is, hogy egyszer megcsinálom.


No de mivel nekem jelenleg még fent van a tyunying lökös - de kis cimbimnek kellett, és meg is vette - így akkor csináljuk meg neki az Én lökösömmel....és ha majd kész, akkor csak elcseréljük, és megcsinálhatom magamnak is.


Szóval szerezz be 1 pár FORD FOCUS ködfényszórót (H1-es)
Itt beszerezhető például....: ITT......3319ft/db-.......vagyis 6640ft /pár
Elgondolkodtató ez is......
Hiszen a gyári lámpához mi kell????
Egy gyári lökös - megvan
Egy gyári kör ködfényszóró: ITT
Tehát majd 20.000ft. Pár helyen már lehet kapni 11-13.000 közt is.


Itt viszont???
Kell ugye a lámpa: 6640ft
Kell üvegszálas gitt, és simító gitt no meg csiszolópapír, és pár óra meló: ~ 3000ft
Illetve le kell fújni.....ami ~ 4-5000ft
Tehát szumma ~ 14000ft környékén áll meg....... persze ha tökéletes profi minőséget akarsz akkor azt egészet telibe kell majd fényezi, ami további 15.000ft-os kiadás lesz......

Szóval ha nem keresgélünk, akkor olcsóbban jön ki, de ha utánajárunk akkor már nem biztos.

Ellenben akinek nem jó a GYÁRI, és szeret mindig kicsit különc lenni, annak tökéletes megoldás.



- Szóval vegyük a lököst.
- Mérjük hozzá a ködfényszórót
- vágjuk ki azt a részt, ahova szeretnénk besüllyeszteni
- Helyezzük be a lámpát....és jelöljük ki a furatokat. Az egyik furat már megtartja a lámpát.
- A másik furathoz már kell egy tartokonzol....amit odaragasztasz, vagy (mint ÉN) a ragasztó mellett még oda is popszegecseztem
- Így már tart........

Ez után jöhet az üvegszálas gitt.....amit óvatosan felkennünk a lámpa környékére....

Jöhet a csiszolás, majd a simító gitt, és annak a csiszolása......



Ha minden kész, akkor pedig a festés........

Majd a lökös felszerelés, ködfényszóró bekötése, a már ismert módon......

És az eredmény? Friss 15.000-res fényezés után......

És egyben....



A fénye tényleg rohadt jó...... és ugye különc, hiszen saját kezűleg lett megcsinálva.
Sajnos árban már nem.....

Hol is tartottunk?
A lehetőségeid:

1., veszel egy gyárit 13-20.000 közt. Azoknak megvan a gyári helye, vagyis csak fel kell tenni

2., veszel valamilyen feltehetőt, mint Én.....2000-3000ft és valahogy felteszed

3., veszel valamilyen beépítőset és kialakítod a helyét, beépíted.....
Jelen esetben ez akkor hol állt meg?
- ködfényszóró 6700ft
- 1 pár H1es lámpa 1-2000ft
- üvegszálas gitt-simitó gitt 2-3000ft
- fényezés 15000ft
Szumma: ~25-27000ft
Ezt az összeget a fényezéssel lehet csökkenteni, ha nem vagy maximalista, hiszen az egész lököst nem kell.....így elég ha veszel egy 3000ft-os kikevert sprayt....meg lakkot. De így is 15-17.000-nél állsz meg, és melóztál vele.

De ugye szíve joga mindenkinek arra költeni a pénzét amire akarja.
És mivel láttam ennek a fényét....erősen gondolkodom hogy magamnak is megcsinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése