2015. augusztus 15., szombat

Első lámpa project...... finish:-) ELADÓ:-)

Tavasszal vettem egy síküveges lámpát - 20.000ft
Rakattam bele bi-projectort - 15.000ft
2x utaztam (felvinni....majd hazahozni) - 240km - 5400ft benzin
HOD izzó rendelés - 7200ft

meglett.....

Már hazaérkezéskor kiderült hogy nem ok valami.... erről itt már írtam
Átkötöttem, itthon jó volt......mert ugye a swiftbe minden negatív kapcsolású......

Lent a kocsinál viszont ugye jön a "meglepi" hogy a lámpa egyedül ami Pozitiv kapcsolású, hiszen a 2 izzószálnak a + lábai vezéreltek (tompított, refi)

Újra kötöttem......
Működött, de valamiért ahogy a tekercs behúzta a refi lapkáját, a fényerő lecsökkent.....

Megoldás egy lett..... kivágtam a kukába az "elektronikát" és a refit külön kapcsolóra tettem.

vezeték, kapcsoló, szigetelések...... 800ft (egybe: 48400ft)

Mivel már korán világosodott és későn sötétedett - így a fény beállítás mindig csak részbe sikerült.

Közben jött egy ötlet..... sajátos Angel eye.....
ledek-posta-utalás - 4500ft (egybe 52900ft)

ez a ledsor birt majd 2-3 hónapot, de ugye a generátor 13,8-14,4V-ját nem bírja sokáig egy 12V-os rendszer...... Kellett egy kis áramszabályzás......
Ehhez kell egy Dimmer (ez a boltba 1500-2000ft....nekem 2 doboz energiaitalba került).... vezetkékek, csoki, szigetelés, ragasztó.....és új ledek.... egybe: 10.000ft (egybe 62900ft)

Majd kivártam végre egy olyan napot, mikor egyedül vagyok - nincs esti program......ez volt tegnap (2015-08-14)
Lementem a garázshoz, mert ott éjjel vaksötét van és nagy üresség a 2 sor közt.....
És jött a móka...

1., levenni a burát, és darabokra szedtem mindent mert ez így nagyon nem volt jó. A tompított alig világított, a refi meg 2 oldalra.... mikor jöttem haza Veszprémből igencsak vakrepülés volt.
ez volt a tompitott.....


ez meg a refi.....

2., beállítani a lámpát....vagyis izzót, mert az se mindegy az hogy áll!!! Erre rohadtul nem gondoltam, hiszen azt mondta a szerelő hogy HOD legyen és H7. ....Én betartom általában az ajánlásokat.
Az már gyanús volt hogy a proji foglalata rohadtul nem H7.es,,,,, De végül megoldottam.
Az izzó kis peremét meghajlítottam hogy maximálisan belemenjen ebbe a foglalatba....és arra is figyelni kell hogy hogyan áll!!! Nekem úgy lett jó, hogy az izzóba a kis rugós rész felül van. Ha oldalt van már teljesen másfele megy a fény.....
3., közben letört a lámpa lefogató csavar megoldás - ami azért valljuk be rohadt gagyi sufnituningos megoldás volt:-) egy hajlított 4es csavar tartotta úgy hogy kb 1,5mm maradt az anyagból.... szóval várható volt hogy ez bizony törni fog. Sebaj.... megdrótoztam.....
4., összeszerelés, hogy lehetőleg ne 8 állítási lehetőség legyen hanem csak 2-3
5., várni a sötétre......
6., bura nélkül beállítva a bal oldal.....jóóóóóóóó burával nem jóóóóóó 
vaksötétbe bogarászni hogy miért nem jóóóóó az nem kicsit dühítő:-)) Végül kiderült hogy a "fonycsor" külső része ér bele a burába és ahogy teszem fel már meg is löki annyira hogy a fénycsóva is feljebb megy 30m-nél vagy 2 m-ert....
Fogtam a flexet és levágtam a széleit.....pucolás.....újrafestés......próba......KIRÁLYSÁG....
7., a jobb oldalon nem kellett vágni, ott az volt a gond, hogy gondolom a melegítésnél szarrá ment a lámpa állító csavarrész.....így állítani nem lehetett. Szóval kitámasztottam és ragasztottam....
(plusz költségek ugye itt is vannak.....ezt vegyük 1000ft-nak.....de ha nincs flexed, ragasztópisztolyod, csavarjaid, festéked akkor ez már szintén soooookba lesz) (összesen 63900ft)

végül majd éjfél volt, mire minden összeállt......
ILYEN LETT a tompított
ILYEN VOLT a tompított
Ilyen a REFI
Ilyen volt a REFI




Szóval végre kész!!!! és csak ~64.000ft-om bánja....
Most eladom a rákba - így már legalább használható és ha bárki ilyet akarna csinálni akkor is minimum 50-be állna meg neki is így.....szóval ár alatt adom....és jön az amin már 1 éve agyalok.......

Tervek szerint ilyen volt....

és ilyen lesz.-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése