2015. augusztus 9., vasárnap

Angel eye újra gondolva

Június 14.-én került be a kocsiba a sajátos Angel Eye.....


Ma (2015.08.08) reggel vettem észre hogy bizony ennyi volt..... a körben, a végén 3 led nem, középen 3 led pedig villogva világít.
Nem tétel, hiszen 1100ft..... bármelyik "tyunying" polcon is 1100-1500ft közt mozog. Szóval aki tuningol az ugye számoljon azzal, hogy költeni kell néha:-)

Ellenben annyira azért idegesít a téma, hogy az ember nem azért vesz AUTÓBA tehető holmikat, hogy alig 2 hónap alatt szétmenjenek úgy hogy ha 2000km-rel nézem, átlag 60-as tempóba az akkor is csak 33,3 órára jön ki, miközben ugye a ledek többségére 50.000 óra üzemidőt mondanak.
Számomra nem is anyagi rosszallás van, hanem fölösleges munka amit nem szeretek. Most szedhetem szét, téphetem, vághatom le.....vehetek másikat, ragaszthatok, festhetek.....stb.

A jelenség persze természetes, hiszen 12V-os led nem fogja sok ideig tollerálni a 12-14,4V-os ingadozást. A poén? Amik a kocsi alatt van fénycsik (3 sor 5050-es fehér ledszalag) az már több mint egy éve fent van..... (abból az egyik...mert a másik kettőt utána telepítettem)..... de azoknak SEMMI baja!




Szóval most 3 irányba fogok támadni:-))
1: kicserélem a rossz szalagot. Szerencsére csak az egyik "sértült".....
2: vettem olyan ledszalagot ami szélen világít....így dupla gyűrű lesz.....és állítólag az még fényesebb is, mint ez a szalag
3: felteszem a rendszerbe a feszültség stabilizátort és inkább csak 11V-al küldöm meg.....



Szóval végre ismét tökölhetek egy kicsit:-))) de ugye visszatértünk a rendes kerékvágásba. A szabik elmentek, lassan indul az oviszezon......




2015.08.09.
Akkor essünk neki.... a téma egyszerű
1., szerezz be egy dimmert. pl innen
2., értelmszerűen az áramot - ahonnan szeretnéd.....Én pl. a helyzetjelzőt csapoltam meg 2 késes leágaztatóval - az IN aljzatba tedd.....majd az OUT-nál ismét kell két vezeték....ez megy a ledre.

Ha minden megvan és kikpacsolt állapotban van (teljesen balra tekerve) akkor ez az eredmény


ha teljesen jobbra van csavarva akkor kapja rendesen a "telibe" áramot

így szép lassan be kell lönni a megfelelő feszkót...... Mivel ezek a ledek 12V-osak így Én most ennyire lőttem be.....
végül belőttem 11,9V-ra


Így már nem fog semmi szétmenni.
Persze figyelni kell hogy ez a fajta dimmer 96W / 8A.... vagyis ha pl. 5050-es ledcsikot akarunk rápakolni akkor csak 6,5m-ert lehet!! hiszen az 14,4W / m.....




2015.08.13.
Ma megvettem a pót ledsort és megjött az élen villágító sor is.....
gyors összerakás.....


és az eredmény lakásba
és berakva (telefonnal)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése