2016. április 1., péntek

2016.03.28-29-30-31

Hát ez a pihenő is jól telt:-))))

28. hétfő
Reggel meló után rögtön szerelés volt ugye:-)) Bekerült Zoli havernak a START gomb
Utána hazajövet és kóma.....

29. kedd
A család elment játszóházazni....Én meg mentem a garageba:-)
A nagyobb gitteléseket felvittem.....a vásárolt jobbos sárvédőre ráaplikáltam az üvegszálas toldást (semmi kedvem nek volt előlről kezdeni.....igy leütöttem a rosszról, erre meg simán felragasztottam és megfogattam egy kis üvegszál-epoxi párossal


16 óra után befutott az acélfelnikre a vevőm, így gyorsan fel is pakoltam neki...... meg pár hirtelen, ingyenes meló..... kicseréltem neki az izzóját, mert a jobb első meghalt....... megolajoztuk a vezető oldali ablaksíneket....... meg lefóliáztam neki a B oszlopot.
Ez van. Aki hozzám jön általában nem csak azzal megy haza, amiért jött:-)))
Az eredmény? Az alufelni büdzsém 76.000ft-ja visszatöltődött rögtön 46000-rel:-))) Szóval 30-ba van a 4 alufelni és a 4 új Hankook gumi:-))
Hogy ez most HRS vagy Borbet....... a rák se tudja.

Mikor elmentek már volt vagy fél hét, irány haza hasbaszúrni magam:-))


30. szerda
Részben nem a kedvenc napom....
Simitógitt, csiszolás, csiszolás, csiszolás.....szorogitt.....csiszolás, alapfestés és végül a metál......







És miközben száradtak a lépcsős teendők - felkaptam az agyam és nekiestem a KERÉKFÉNYnek:-)))
Erről bővebben ITT lehet olvasni, de pár kép..... világosba


Délután jött az ismerős motoros csajszim ajánlata:-))
Van neki egy SCHUBERT bukója, de kicsi.....ellenben Én meg bukót keresek a lányomnak, neki pont jó. Simán nekem adja egy kis melóért.
Mondtam is neki, hogy nem akarok gyereket:-)))
Ezen jót röhögött, de kiderült hogy kicsit csajosítani szeretné a kocsit és csináljak neki virágokat, dekort...... Este (és másnap este) ezeket szabdaltam kifele. Az új faj neve: Carbonréta:-)
Na ezért jó ha van mindig egy kis maradék fólia:-)))



31. csütörtök

- Ma befejeztem a Kerékfényt......
- lefóliáztam a lököst
- beszereltem a 2db 17cm-es COB ledet....

- és mivel egyre több a kérdés hogy mikor alakul át a gyári kocsiból a "régibe", hát búcsút vettem a pár hetes gyári designtól:-))))
És elkezdtem mindent visszapakolni...... A jó illesztéseket úgy is csak a kocsin lehet megcsinálni.


Volt is szopás...... ebben a pár hétben (2 hónap) olyan szinten elvetemedett a lökös és a lámpatartó is, hogy volt szenvedés mire minden a helyén volt. A bal oldalt simán feltettem, a jobb oldalt viszont a kocsi emelővel kellett felemelnem, mert 4cm-es eltérés volt. Pedig a poén, hogy mindent látni lehet a lámpa fényéből, és hajnalban ugye teszteltem is melóba menet. A lámpa most ugyan ott áll, ahol kell.
És aki emlékszik...... kb, 2 óra 40 perc alatt bontottam vissza gyárinak......
És most se volt több 2,5 óránál a visszapakolás. Ez nálam már szinte rutin:-))))



És az összes ledes témának meglett a "gyümölcse":-)))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése