2014. október 27., hétfő

Jönnek a mínuszok.....

Tudom, hogy ez végképp nem nagy dolog, de sajnos tapasztalatból mondom, hogy nagyon sok ember nincs tisztában azzal mit, mikor kell cserélni - és láttam már fagytól szétdurrant dolgokat.

Mit is kell tenni téli átállásnál???
- Azzal mindenki tisztában van (nagyjából) hogy +7 fok alatt érdemes már téli gumit feltenni, és nem mérgezett egér módjára rohangálni mikor leesik az első hó.
- A fagyállót lecserélni, vagy legalább beméretni egy benzinkúton
- az akkut rendesen feltölteni otthon.....
- mondják többen hogy alváz-védőzni....bár szerintem ez nem téli üzemmód, hiszen a víz, nyálka tavasszal-ősszel is rohasztja a kasznit.


És amivel már Én is személy szerint találkoztam........mert Én cseréltem ki az illetőnek..........


Jönnek a mínuszok....
2 nap múlva - szerda reggelre már itt a környéken is -1 fokot jósolnak.
Rohadtul nem jó dolog mikor szétfagy a......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Na mire gondolhatsz itt elsőre?

Bizony - ami sok embernél kimarad: A SZÉLVÉDŐMOSÓ folyadék.........majd jön az anyázás, hogy belefagyott a tartályba, vagy a rosszabb, hogy szétnyomta a szivattyút, vezetéket, spricnit.
A cimboránál a szivattyú durrant szét....

Szóval érdemes gyorsan kinyomni a rendszert és beleönteni a téli ablakmosót.

Én ma vettem a Tescóba. van sok gyártóé.....de ami a lényeg hogy 2 féle.
-22 fokos és -40 fokos.
A kettő közt ~3-400ft a különbség, tehát nem számottevő - de azért nem Szibériában élünk, szóval most egyenlőre elég a -22 fokos is.



Nem elfelejteni !!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése