Aki nincs képben ITT olvashat róla.
No ennek annyi volt az össz baja hogy nappal totál nem látszódott. Ha odament az ember és 50cmr-ől nézet rá, akkor lehetett látni, hogy a 2-2 led világít, de más semmi....
Alkonyatban, éjjel jó volt, de ugye mikor haladunk így? Az esetek 5-10%ban?
Ekkor adtam el a régi lámpám.....ami led volt.... Mint látszik - AZ LÁTSZIK.....az enyém totál nem.... Szürkületben, éjjel persze más....de akkor se az igazi.
No ez így nekem nem megfelelő..... Szóval ha a led jó volt, akkor váltsunk ledre.....
Mivel 2-2 projector van így csak a megfelelő méret és elrendezés kell.
Ha veszel 4db 24 ledes szalagot, akkor 2db-ból csak le kell vágnod 3-3dbot és máris jó lesz
A felrakás annyiból tart hogy a ledszalagot celluxxal húzd össze....tekerd át párszor. Mivel átlátszó így nem zavar semmit. A led meg ugye szilikonos-gumis téma vagyis ráfeszül a műanyagra és sehova nem csúszkál.
Végül a beszerelés előtt kell rákötni egy DIMMERT, mert ugye ezek a dolgok még mindig (FOLYAMATOSAN MONDOM!!) 12V-os holmik. A kocsiba az akku is több mint 12V....ha megy a generátor akkor meg nekem 14,4V. Szóval semmi kedvem 2-3 havonta szétszedni a lámpát és ledet cserélni, még ha az egész művelet max 30 perc.....Itt a videón lehet látni hogy egy sima akkuról is, dimmerrel szabályozva (0/FULL állás) milyen a fényerősség..... ehhez dobd hozzá azt a generátori plusz feszkót.....és érződik, hogy már az akku is picit túl lővi a ledet. Tehát kell a DIMMER
Ennyi....
Ha magadnak csinálod akkor az árak, ha totál nincs otthon semmid:
Led: 1100ft/db = 4400ft
posta: 450ft (előre utalva)
Dimmer: 1400ft
posta 950ft (előre utalva)
szigetelés, cellux: 100ft
Összesen: 7300ft
A lámpát hőlégfújóval szedtem szét, de olvastam már olyat is hogy beteszik a sűtőbe pár percre és utána csak szét kell húzni. Elsőre szívatós az tuti.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése